Yeni Filim Geldi Amina Koyim

Yeni Filim Geldi Amina Koyim
Eve beyler, vizyondaki yeni filim. Müthiş bir aksiyon, olağanüstü iç hesaplaşma, inanılmaz sikişler....

26 Eylül 2007 Çarşamba

Tavlada bilerek yenilmek;bir kadını cinsel yönden elde edebilmede yeterli mi ?

Tel kadayıfın yarısı tepsiye yayılır orta kalınlıkta dövülmüş ceviz kadayıfın her tarafına gelecek şekilde serpiştirilir, tekrar bir kat kadayıf konulur;İşte Zöger'inde eski kız arkadaşına yaptığı tam olarak bu olmasada şuydu:tanıştığı kız arkadaşını kolay yoldan edebilmek için oynadığı tavla maçlarını bilerek kaybetmek yani dört iki geldiği halde dört iki kapısını almayıp tekten içeri sokmak veya üç bir geldiği halde üç bir kapısını almayıp yukardan e bir tane indirip açık vermek gibi ve daha bir çok varyasyonunu örnekleyip çoğaltabileceğimiz bir takım hareketlerle yenildikten sonra hala umutsuzluk içinde yenildiği bayanın kendisine birşeyler vermemesinden yakınan Zöger daha sonra Feraye adlı bu kızdan ayrılsa da içinde incir çekirdeği olmasada limon çekirdeğini dolduracak kadar acısı kalmıştı fakat bu acısını ambarda çaktığı pilavlar ile bastırıyor ambar çıkışında gittiği Avcılar'da kendisine yeni bir hayat kurmanın planlarını yaparken dönüşte Şirinevler de Dolmuş ve Cumhur ile çaktığı biralarla hayatın anlamsızlığı üzerine derin düşüncelere dalıyordu fakat bu da çok kısa sürmüyordu çünkü biracıdan çıkışta internet cafe deki oyunlar ile içindeki şiddeti dışarı çıkartabiliyordu...Zaten bu günlerde Dolmuş kendisine "İnsanların birbirlerini tanımaları için en iyi zaman ayrılmalarına yakın zamandır" diyordu.Anlaşılan o ki, günümüz aşıklarının asıl sorunu sevgiyi, bedava elde edilen cinselliğin elinden kurtarabilmek olacak.Eee Zöger de haklıydı pekala kendisi Doların1 milyon 900 bin küsür olduğu dönemlerde 100 dolara tek gecelik ilişkiler yaşamıştı onun da en doğal hakkıydı bazı şeyleri elde etmek bununiiçin de tavla da yenilmek gibi her yol mubah olmalıdır.Kısacası yöntemi nasıl olursa olsun aslolan, hastaya ilacı yetiştirebilmektir çünkü...Aslolan hastayı sevmektir diyor sözlerimi ahh Gattınbörgg diyerek ve eskiyi yad ediyor lafınızı balla kesiyorum...




1 yorum:

Adsız dedi ki...

Beni bilerek tavlada yendi ben bunu farkettim o yüzden bende ona vermedim oda dürüm sardırııp yanıma duduluya geldi bu sefer vericketim ona dükkanın kapılarını pencerelerini kapattım kilitledim bu seferde ondan bi numara çıkmadı