Yeni Filim Geldi Amina Koyim

Yeni Filim Geldi Amina Koyim
Eve beyler, vizyondaki yeni filim. Müthiş bir aksiyon, olağanüstü iç hesaplaşma, inanılmaz sikişler....

6 Ağustos 2008 Çarşamba

Orospuluk ve Çocukluk

Kıymetli Okurlarım ,

Öncelikle tekrar sizin karşınızda olduğumdan ötürü bin pişmanım bunu belirtmek istiyorum, 300 yıl kadar süren kısa bir aradan sonra sizin de beni oldukça özlediğinizi farkedebiliyorum zaten yokluğumda sizi gözlemledim ve tekrar yazılarıma devam etmenin en doğrusu olacağına karar verdim.Yokluğumda Orospu Çocukluğu defalarca betimlenmiş anlatılmış tasvir edilmiş yakıştırılmış söylenmiş benzetilmiş aşşağlanmış yüceltilmiş suya sabuna dokunulmuş soğanlar kısık ateşte pişirilmiş kabaca hallının tozu alınmıştı..Gerçekleşen bunca olaydan sonra kayıtsız kalmam artık söz konusu değildi...Sizleri gerçekten çok özledim fazla lafı dolandırmadan beriden ileriden etrafımdan geçirmeden hatta zıplatmadan hoplatmadan ama lafı asla dolandırmadan uzatıp kısaltmadan esnetip daraltmadan lafımın boyurtuna işlevine bakılmaksızı lafımı küçültmeden büyütmeden lafımızı bilerek veya bilmeyereek ama lafı dolandırmadan size sesleniyorum değerli okurlarım ;Bugün uzun uzun bakın sevdiklerinize. Bugün pazar,bugün çarşamba...Ne zaman olursa olsun bakmak için yeterli vaktiniz var...Öyle güzel bakın ki onlara; bakışınızdaki rengi hafızalarına kaydedebilsinler... Bir gün siz onlarla olamadığınızda, sizi bakışlarınızdaki o renkle yad edebilsinler.Gözlerine, gözlerinin içine, ruhlarının güzelliğine, benliklerinin derinliklerine bakın bakacaksanız... Her bakanın göremeyeceği bir yere bakın;Sevgiyle bakın... Çıplak, yalın, hesapsız bir sevgiyle...Gıptasız Sakince bakın ..Orospu gibi bakın çocuğu gibi bakın çünkü bakmak yeri geldiğinde Orospu Çocukluğudur...Bakınki Olimpiyatların (2008 Pekin) yaklaştığı insanların kadın kılığına girer bazı branşlarda avantaj sağlamaya çalışytığı bu günümüzün dünyasında bakın ki bazı vajinası olan fakat erkek sülüetindeki şişman orospu çocuklarını iyi görün...Erkek sülüetinde olupte ne erkek ne kadın belli bile olmayanları görün...çok daha iyi bakın kimse hakkında yargıya varmadan fakat bir vites kolunun üzerine bile cinsiyet gözetmeksizin bir varlığın oturduğunu düşleyen zihniyete cibiliyete insaniyete bakın...Bakın ki kimse bunları yaşamak zorunda kalmasın gördüğüyle yetinmesin..Küçüğü büyü kadını erkeği sik kadar kara parçasından bi bok olmayacağına bakmayarak öğrendiler senelerce bakmayınki koyun ..bakmıycaksınızki koyucaksınız orospu çocukluğunu göreceksiniz...Bu insanların iyi bilimesini istiyorum herkesin onları tanımalarını zaten sayıları birkaç tane iken daha da artmamalarını tememnni ediyorum , hamile bayanların kalp pili kullananların yan hakemlerin böğürtlenli pasta sevenlerin türk filmlerinden en az bir kere tecavüze uğrayan kadınların dışında herkesin bu insanları tanımasını hayatlarında bir kere bile olsa sağanak yaşılı günlerde arkadaşını sik kadar mesafe öteye bırakmamasını , gün boyunca 10 milyon harcayıp arkadaşlarından geçinen ibnelikler putluklar yapmasını yalancı şerefsiz olmasını bir kere bırakıyorum diğer kenardan harbi,den ibne olup birbirlerini sikmelerini daha ağır dil ile eleştiriyorum...
Size soruyorum değerli okurlarım ; insanin icinde bulunmaktan buyuk haz aldigi kotu davranislardan dolayi kendi annesine kufur ettirmesi hangi mantık çerçevesinde ele alınabilecek bir olgudur ki ? Dini kullanarak anlamsızca saçmalıklara inan bunu arkdaşlarıyla paylaşan bir insanın ibne olmasıyla bok bulsa yiyen bir adamın evlenince bir anda değişip kendini bi bok sanması olgusu nasıl açıklanamıyorsa bunun gibi şeylerde açıklanması zor gözüküyor...Değerli okurların istesem devam edebilecek olsam da bana ayrılan sürenin ve alanın sonuna yaklaşmış buluyorum bir sonraki yazımda sizlerle tekrar buluşmayı ümid ediyorum ...SOn olarak söylüyorum Asıl Orospu Çocukluğu T dir K dır D dir Orospu Çocukluğunu hakedendir olmak isteyendir kendisine bu ünvanı bağara bağara istiyorum hak ediyorum diye yakıştırandır...

Esenlikler Diliyorum Değerli Okurlarım
Hayırlı Noeller

NOT:BU Yazıda yer alan karakterlerin gerçekle hiçbir ilgisi yoktur.

Hiç yorum yok: